Infolinia: +48 666 22 56 44

Logowanie | Rejestracja | Kontakt z obsługą

Poradniki

Postępowanie przy odbiorze przesyłki

Towar wysyłany do Państwa jest nowy i fabrycznie zapakowany. W przypadku zastrzeżeń co do stanu przesyłki musicie Państwo spisać protokół szkody w obecności kuriera. Protokół powinien zawierać: datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków w towarze, uwzględniając jego markę i model.

Przed otworzeniem przesyłki należy pokwitować kurierowi jej odbiór i zapłacić ewentualne pobranie. Mogą Państwo poprosić kuriera o pozostanie do momentu otworzenia przesyłki. Jeżeli okaże się, że towar ma nienaruszone opakowanie zewnętrzne, a w środku jest uszkodzony, należy również spisać protokół szkody wg w/w zasad.

Jeżeli zauważycie Państwo uszkodzenie lub niezgodność po odjeździe kuriera, należy jak najszybciej skontaktować się z firmą kurierską (telefon jest podany na liście przewozowym) i zażądać przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu. Kurier ma obowiązek przyjechać do Państwa i spisać protokół na zgłoszoną przez Państwa szkodę.

Wszelkie reklamacje do firmy przewozowej, wg prawa przewozowego, mogą być zgłaszane w terminie do 7 dni od chwili odbioru przesyłki. Po tym terminie reklamacje związane z uszkodzeniem towaru nie będą rozpatrywane.

Spisany protokół należy przesłać do siedziby firmy Luxemedia.pl. Tylko ze spisanym protokołem możliwa jest wymiana sprzętu na nowy lub otrzymanie od firmy ubezpieczeniowej odszkodowania. Nowy towar jest wysyłany dopiero po otrzymaniu przez Luxemedia.pl towaru będącego przedmiotem reklamacji.

 

Co robić gdy przesyłka jest uszkodzona

Należy odmówić przyjęcia przesyłki, spisać protokół szkody i powiadomić sklep Luxemedia.pl o zaistniałej sytuacji. Po przesłaniu do siedziby firmy Luxemedia.pl kopii protokołu szkody i listu przewozowego, zostanie wysłany do Państwa nowy towar.

Gdy przyjmiesz towar, spisz protokół szkody i powiadom sklep Luxemedia.pl o zaistniałej sytuacji. Opiekun Handlowy prześle do Państwa pismo reklamacyjne, które należy odesłać do nas wypełnione i podpisane. Następnie należy przesłać na koszt odbiorcy:

  • reklamowany towar,

  • wszystkie akcesoria oraz dokumentację fabryczną,

  • fabryczne opakowanie,

  • oryginał pisma reklamacyjnego.

Po otrzymaniu przez Luxemedia.pl reklamowanego towaru do 14 dni wyślemy Państwu nowy towar bądź zwrócimy poniesiony koszt towaru oraz wysyłki. Przyjęcie przez Państwa przesyłki bez zastrzeżeń powoduje bowiem wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia.

 

Zwroty towaru

Sklep Luxemedia.pl respektuje Państwa prawa wynikające z ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. (Dz. U. Nr 22, poz. 271).

Mają Państwo prawo do zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni kalendarzowych, o ile nie zostało naruszone oryginalne opakowanie dowolnego produktu jak i jego zawartość a wszystkie metki są na miejscu. Po tym terminie nie ma możliwości odstąpienia od umowy sprzedaży. Ustawa nie dotyczy podmiotów gospodarczych. Koszt przesyłki pokrywa nabywca. Do przesyłki należy dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od transakcji z datą oraz podpisem oraz załączonym paragonem. Pieniądze zwracamy w ciągu 14 dni od pozytywnego rozpatrzenia reklamacji na podane konto.

 

Odbiór Osobisty

Jesteśmy sklepem internetowym i sprzedaż naszych produktów odbywa się tylko drogą wysyłkową, dlatego też nie ma możliwości zakupienia towaru i odebrania go bezpośrednio w siedzibie firmy.

 

Zwrot zużytego sprzętu

Sklep Luxemedia.pl w pełni respektuje Państwa prawa wynikające z ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. nr 180, poz. 1495).

 

Jak zwrócić zużyty sprzęt ?

Każdy Klient ma prawo zwrócić sprzęt tego samego rodzaju do sklepu, w którym zakupił nowy towar. Prosimy o odsyłanie sprzętu na własny koszt. Prosimy o załączenie informacji na przesyłce "Zwrot zużytego sprzętu". Płatnikiem za odesłanie do sklepu zużytego sprzętu jest Klient.

Aktualności

Brak nowości