Infolinia: +48 666 22 56 44

Logowanie | Rejestracja | Kontakt z obsługą

Realizacja zamówienia i jego etapy
Realizacja zamówień i jego etapy
  1. Złóż zamówienie poprzez stronę sklepu.
  2. Otrzymasz potwierdzenie złożenia zamówienia (nie jest ono równoznaczne z jego realizacją)
  3. W przeciągu jednego dnia roboczego otrzymasz wiadomość z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji co oznacza zawarcie transakcji i realizację zamówienia. Jeżeli nie otrzymają Państwo wiadomości e-mail od naszego sklepu prosimy o kontakt.
  4. Zamówienie jest kompletowane w terminie 1-14 dni roboczych. Informację o wysyłce otrzymasz w wiadomości e-mail.
  5. Realizacje zamówień odbywają się od poniedziałku do piątku w dni robocze.
  6. Przesyłka za pomocą firmy kurierskiej realizowana jest w przeciągu 2 - 3 dni roboczych

Dostępność produktu

Przy każdym produkcie podany jest przybliżony czas oczekiwania na jego wysłanie.

Dla produktów o terminie wysyłki dłuższym niż 24h czas wysyłki ma wyłącznie charakter orientacyjny. Po otrzymaniu zamówienia potwierdzamy dostępność takich produktów u naszych dostawców, a właściwą datę wysyłki wprowadzamy do statusu zamówienia. Status zamówienia można sprawdzać w zakładce Moje Konto.

Przy zamawianiu kilku produktów, liczy się najdłuższy z czasów oczekiwania. Wynika to z faktu, że wszystkie zamówione produkty nadajemy w jednej przesyłce.

W przypadku płatności przelewem, powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu, a w przypadku płatności ratalnej - o czas przygotowania i podpisania umowy. Dla płatności kartą termin ten może wydłużyć się o czas autoryzacji transakcji.

Czas realizacji zamówienia

Przy każdym produkcie zaznaczony jest przybliżony termin wysyłki z magazynu, który liczymy od chwili opłacenia zamówienia.

Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów o róznym terminie wysyłki, to liczy się najdłuższy z podanych terminów. Jeżeli zamówienie zostanie złożone w dzień roboczy po godzinie 16:00, jego realizacja rozpoczyna się następnego dnia roboczego.

W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu, a w przypadku płatności ratalnej - o czas przygotowania i podpisania umowy ratalnej.

Termin wysyłki z Luxemedia.pl

Wysyłamy w ciągu 24 h. 
Towar tak oznaczony mamy w naszym magazynie, prawdopodobnie zdążymy wysłać go w ciągu 24 godzin (1 dzień roboczy) od chwili opłacenia zamówienia i przekazania go do realizacji. Dostępność produktów na magazynie podawana jest dla jednej sztuki. Jeśli zamówienie obejmuje większą liczbę egzemplarzy może się zdarzyć, że nasz zapas się skończy i będziemy musieli sprowadzić produkty od dostawcy. Wtedy czas wysyłki może się wydłużyć

Wysyłamy powyżej 24h. 
Tego towaru nie mamy w naszym magazynie - sprowadzamy go od stałego dostawcy. Na stronie podajemy przybliżony termin wysyłki.

Towar niedostępny (chwilowy brak) . 
Towaru nie można w tej chwili zamówić. Nie mają go już nasi dostawcy. Nie możemy obiecać, że ta pozycja ponownie pojawi się w sprzedaży.

CZAS DOSTAWY

Przesyłki dostarczają firmy kurierskie. Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy. Dla firm kurierskich jest to zwykle 1-3 dni roboczych od momentu nadania paczki.

W przypadku odbioru zamówienia poprzez Paczkomaty InPost, przesyłka znajdzie się w wybranym Paczkomacie w ciągu 2 dni roboczych od momentu nadania paczki.

W niektórych przypadkach zamówiony towar można także odebrać w wybranym punkcie odbioru osobistego. Nasz magazyn i punkty odbioru zlokalizowane są w różnych miastach, dlatego przesyłki są przewożone z magazynu do punktu odbioru. Czas dostawy przesyłki z magazynu do punktu odbioru wynosi maksymalnie 2 dni robocze od momentu nadania paczki.

TERMIN OTRZYMANIA PACZKI PO OPŁACENIU ZAMÓWIENIA = TERMIN WYSYŁKI + CZAS DOSTAWY

Aktualności

Brak nowości